torsdag 14 juli 2011

Underbar himmel


Nu är det mer naturbilder än hembilder här på bloggen.
Är så enormt faschinerad av naturens skönhet som den skapar.
Den här himlen, med ett magiskt ljus, hade jag utanför mitt fönster igår kväll.
Vacker, eller hur?

Alla mina to-do´s igår gick väl ok får jag sammanfatta.
Jobbuppdraget utfördes, present till storebror inhandlades(tillkom på listan), övervåningen städades, tvättkorgen tömdes, barnen lekte och så fick bilen sig en omgång med tvättsvampen.
Vad missade jag då?
Bland det viktigaste.........såklart................
Nytt foto till körkortet....
Gillar liksom inte att ta kort på mig själv, så kanske prioriterades det bort.....
Köra bil gillar jag ialla fall, så jag är så illa tvungen om mitt körkort ska förnyas....;)

Ha nu en fin-fin torsdag!

Kram
Annica

4 kommentarer:

  1. ja naturen bjuder på fina vyer ..fin bild...kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  2. Verkligen vacker bild. Moder natur är bra underbar.
    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild. Oj vad du var flitig! Nu ska jag bli lite flitig och greppa målarpenseln :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastisk himmelsbild! Kram Johanna

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!