tisdag 19 juli 2011

Lummigt



Jag tycker om lummiga trädgårdar.
Eftersom vi har en ganska stor trädgård, försöker jag "lumma" till en bit i taget,
nu är det baksidan som jag försöker få till.
Det här landet ligger längs med altanen och leder till baksidan av huset som ni får se imorgon.

Idag har här både rensats rabatter, varit på sjön o fiskat och gjort ett besök på vårdcentralen eftersom stora kille blev getingstucken häromdagen och svullnade rejält först igår.
Allergimedicin verkar ha gjort susen och nu har vi också fått reserver att ge om en ny geting skulle sticka till och det känns alltid tryggt.

Kudden blir skön ikväll!

Kram
Annica

3 kommentarer:

  1. Hej Annica! Ni har det verkligen fint,skulle nog vilja ha mer "lummer" men gubben gillar rena gräsytor men jag tar liite i taget o sätter lite här o var...Ha en bra dag gumman...♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. vad fint ni har det ...skönt med en uteplats ..ja getingar är inte att leka med ...kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Stackars O! Jag har en i nästan samma ålder här hemma som är direkt livrädd för getingar... Hoppas din älskling mår bra nu.

    kram kram /M

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!