onsdag 20 juli 2011

Och så kommer vi till baksidan....


På baksidan har vi en liten damm med några fiskar i.
Iår har vi börjat prata lite om att gräva ut den och göra den större, tycker det är så fint med gångar och broar.
Att det ska finnas något nytt bakom hörnet.
Att varje liten del ska bjuda på en upplevelse av något slag.



Sådant kräver dock en massa planering,
det är väl det mörka höstkvällar kan ägnas åt, eller hur?!



Här ser ni en bit av tillbyggnaden som gör vårt uterum.
Utanför har vi ett trädäck där utemöbler och grill har sin plats.


Hoppas att ni haft en fin dag!
Nu ska jag o killarna gå till havet och plocka stenar som ska målas.
Senare ikväll får det bli ett glas vitt och en stund att kika in till er!

Kram
Annica



7 kommentarer:

  1. Vilken fin trädgård, mysigt med en damm!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara trädgård! Tänk så mycket det gör med lite vatten..!!!
    Njut av vinet..och ha det bara gott!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Oj så fint ni har vilka fina foder ni har...Åh så fina...Jag önskar jag hade så fin trädgård minsann...Kram på dej gumman ♥

    SvaraRadera
  4. Hej vännen
    Tack för din kommentar o jo lite svamp hitta vi allt :)
    Men så himla fint ni har de ,jättemysigt.
    Kul att se dej på bild hi hi jag la också upp en bild på mej men usch de är inte kul ...
    Ha de så bäst
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar trädgård ni har... och vilket hus, jättevackert! Gillar fotot i din header.
    Sov så gott!

    Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

    SvaraRadera
  6. ja vad kul att få se dig med ! alltid kul med ett ansikte ..då vet man vem man pratar med ..så fint ni har det i er trädgård ...charmigt hus ..så vill jag också ha det runt vårt när vi är färdiga ...ha det gott ! lycka till med stenplockningen ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  7. Ja du är ju så söter så..Har ju fått sett dej förut,kul det blir ändå med en bild...Kramis-Ja jag hoppas vi ska få iordning på detta växthus,lite att göra på det som sagt... Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!