fredag 29 juli 2011


När vi besökte lanthandlen i Gårdby, hittade jag bla. dessa söta tavlorna från
Miljögården.


Ljuslyktor har jag konstaterat att man inte kan få för många av!


Dessa kommer från Topiary.

Sakta, men säkert blir nu vardagsrummet mer och mer klart.
Riktigt skönt att det tar lite tid att "få till" det,
känns som det mesta hamnar "rätt".

På tisdag ska vi hämta soffbord och köpa mattor,
lite tavlor på väggarna,
sedan är det dags för visning för er!

Hoppas ni får en härlig fredag!!

Kram
Annica

5 kommentarer:

  1. Så fina saker. Ja ljuslyktor kan man inte få för många av eller ??? Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vackra tavlor ! Väntar på bilder från vardagsrummet..
    Må så gott !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Hej vännen =)
    Vilka fina saker du har köpt dig =) Jag hoppas att allt är bra med dig?
    Här hemma har bloggandet legat på vila några dagar nu när vi äntligen fick chansen att måla om vårat hus Vitt.
    Så nu är vi äntligen klara och ute regnar det idag så då passa jag på att besöka er andra fina människor =) Jag hoppas att du får en underbar helg och att du är rädd om dig tills vi hörs igen Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Åååå vad söta tavlor.Bara så fina bilder bjuder du på.Va spännande att vi kanske får se ditt vardagsrum klart.Ha nu en mysig fredag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. spännande att få se ...det är så kul att inhandla grejer efter hand ...fina tavlor och lyktor du hittat ...det blir säkert fint ! kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!