tisdag 12 juli 2011

Tidig morgon


Idag är det en tidig dag....
Småkillarna har sovit hos mormor o morfar
 och mannen, jag och stora tjejen jobbade för fullt igår.
Visst är det skönt när man kan röja undan ordentligt ibland!
Vi städade som besatta på jobet igår, jobbigt, men oj så skönt när det är gjort!!
Efter en snabb uppfräschning - den behövdes kan jag lova - åkte vi till Karlshamn och smaskade i oss varsinn stor välförtjänt glass!

Nu längtar jag som en tok efter mina killar,
lite jobb fram till middag, sedan kommer de hem igen och ordningen är återställd ;)


Kram
Annica

3 kommentarer:

  1. Fina möbler du fyndat i förra inlägget.. Ja visst skall man unna sej glass nu på sommaren !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej Annica!
    Klart ni skulle ha en glass efter att ha slitit så:)

    Möblerna i förra inlägget kommer bli superduper i vitt!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!