onsdag 13 juli 2011

Morgonpromenad






Igår passade jag på att gå till jobbet eftersom killarna var hos mormor o morfar.
Tog kameran med mig och knäppte några bilder.
Häftigt att sitta och titta på korten på datorn sedan och inse hur otroligt vacker ens närmsta omgivning är!

Idag är det ledig dag,men fullt ös ändå.
Barnen ska leka med kompisar, klipptid för lill-killen, fara till stan för att hämta lite saker till jobbet och ta kort till förnyelse av körkortet.
Innan allt detta drar igång hoppas jag hinna städa av lite här hemma och tvätta och stryka och...........
Bäst jag sätter igång så att någon av mina planer går igenom ;)


Kram
Annica

8 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Håller med dej..visst har man mycket vackert i sin närhet!
    Låter som om du har en del..att göra idag..:)
    Men passa på att njut lite däremellan..:)
    Önskar dej en underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej! tycker alltid korten blir så fina när man lägger in dem i datorn :) Låter som en alldeles vanlig dag för dig :) full rulle,som man oftast har..Var rädd om dig ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. ..Vilka bilder du tar o har du en sån närhet till sån underbar miljö!! Ja nu får du ila lite till det du ska göra men vila emellan lite du gumman..♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Härligt! Så vackert runt dig. Försök och njut lite mellan allt :)

    SvaraRadera
  5. visst är det skönt att ta sin morgonpromenad ..det gjorde jag med i morse...fina bilder du bjuder på ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar väg till jobbet du har, fantastiska foton! =)
    Ja, det är lustigt det där att man kan vara ledig men ändå har så mycket inplanerat att man knappt hinner andas, hihi.
    Ha en härlig dag, vännen.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Vardagslyx med morgonpromenad en solig morgon. Visst är här vackert, håller med dig.

    kram M.

    SvaraRadera
  8. Låter som en härlig start på dagen:) Vilken härlig miljö du har omkring dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!