fredag 15 juli 2011

Besök



Nu är de här igen, våra vänner älgarna som beökte oss i vintras.
Är inte lika förtjust i dem nu eftersom kalven inte är ett dugg skygg för människor.
Igår stod jag bara några meter ifrån den och imorse vände den sig och började nästan
gå emot mig.
Jag kan liksom bara konstatera att jag inte är speciellt gose-sugen.....



Idag är det inget vidare väder här, uppehåll, till skillnad från gårdagens ösregn, men ingen vidare värme.
Hoppas helgen bjuder på mera sol och värme!
Hela familjen är lediga hela helgen!
Underbart!

Ha en skön fredag!

Kram
Annica




4 kommentarer:

  1. Jisses, älgar som "husdjur"! Läste i en kvällstidning häromdagen om en man som försökte skrämma bort en älg med gräsklipparen...det var mannen som fick fly! Älgarna vill man helst se i skogen, inte roligt om de blir för tama.
    Ha en härlig fredag, vännen!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var ett stort husdjur,nä lägg benen på ryggen du om dom närmar sej! Jaa du Annica,har ett dygnspass kvar på söndag...sen du jäklar va jag ska ha semester...hihihihi! Vi bytte lite på jobbet för att då blev det bra för alla!! Kramis på dej o njut nu av ledig helg! Gunilla

    SvaraRadera
  3. Det är ändå fascinerande att dessa stora djur lever i våra skogar.
    Jättesöta små lyktor!

    Ha en fin helg!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  4. Du har verkligen djur och natur riktigt in på knutarna!
    Det är ändå lite fascinerande att se på så stora djur.
    Ha en skön helg! Kram Kicki

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!