måndag 20 december 2010

Som plåster på såret.....

Idag har jag gett mig själv en liten tidig julklapp,
nämligen en bok.
Jag passade också på att köpa ett par dukar som jag fastnade för....

Min tidiga julklapp gav jag mig själv för jag ansåg mig för en gångs skull förtjäna den - på riktigt!!!

För att göra en lång historia kort är jag irriterad, riktigt irriterad, så där på gränsen till arg, ni vet!
Anledningen heter klassföräldrar, eller rättare sagt, sk. klassföräldrar.
Dom som ska se till att en liten slant samlas in till skolavslutningarna, en på våren och en vid jul, så lilla rara fröken får en present från barnen.

Som ni nu säkert har räknat ut så har det inte skrammlats iår, ingen annan i klassen har heller ansett att det är något att engagera sig i.........mer än jag........

Så, ikväll fick vi åka express till lilla butiken och köpa present för rekordsnabbt insamlade slantar, har faktiskt fått från fler än hälften i klassen!
Hoppas nu fröken blir glad för ett par jättesöta ljuslyktor på fot!

Visst var jag väl värd den där boken o dukarna ;-)  ?!





Nu ska jag försöka lugna ner mina irriterade nerver och njuta av att det snart är jul!

Kram till er alla!!

PS. Tusen tusen tack för alla kommentarer ni lämnar!!
Jag blir såååå GLAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!