tisdag 14 december 2010

När det inte blir som man tänkt sig..

Min lilla pall i hallen var tänkt att bli röd/vit,
nu ser den istället ut som en hyllning till våra grannar i Norge!



Rött, vitt och BLÅTT!
Attan också, hyacinten skulle ju varit vit!
 Den lilla tomteflickan gör ju inte Norge-känslan mindre!
Här får det bli ändring - genast!

Tur i oturen är att både jag och lille-man är hemma och mår risigt idag,
 får samla ihop lite ork till nytt pyssel!

Hur har ni det med julförberedelserna?

Jag tror att jag har det mesta under kontroll,
lite smågrejer kvar att handla och så julgodiset förstås!

Jag har faktiskt försökt mig på ett par satser med fudge,
nej, de har inte misslyckats.......
Kylskåpsråttorna är många när godiset är lagat, tror att de flesta i familjen blir runda och trinda som små julgrisar runt magen om jag gör mer godis nu,
nej det får helt enkelt vänta till helgen ialla fall! ;)

Ha en go tisdag!

Kram!




1 kommentar:

  1. Hihi som det kan bli!

    Har oxå julgodiset kvar! Tänkte åka o handla till det ikväll..

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!