fredag 3 december 2010

Dörrhjärtan

Iår fick mina trditionella kransar ge plats för ett par hjärtan istället, är så förtjust i hjärtan nu och kunde inte låta bli dem när jag såg stommarna!



Enkla och söta!
Lingonris, små vita pärlor och en rosett på toppen.

Ikväll blir det Idol-kväll och pizza-mys, allt beställt av vår 8-åring, han älskar att ha mamma och pappa för sig själv en stund på kvällen.
Dagen har jag tillbringat i lill-killens rum, vi har röjt och sorterat, röjt och sorterat, röjt och sorterat, så nu är det ordning och reda (tills imorgon förmiddag borde jag förstå)
Mina raringar vill aldrig slänga eller plocka undan något i förvaringskartonger, men idag hittade jag världens anledning!
Tomten tror ju att det inte får plats mer leksaker om man har allt framme ;)
bäst vi plockar undan så allt är klart här om han skulle komma och smyga i fönstret...

Smart eller taskigt?
Fungerade gjorde det ialla fall, så pass bra att storebror undrade när vi skulle ta hans rum!
Puh, här får man smida medans järnet är varmt!

Ha en supergo fredagskväll!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!