onsdag 10 november 2010

Underbara ungar!






 
 När jag kom hem idag fylldes jag av en enorm lyckokänsla över att ha min familj.
Det var inget speciellt som hände, det vanliga trötthetsgnabbet syskon emellan pågick  för fullt, men ändå kände jag mig så stolt över mina små kämpar.
Stolt och lycklig över att ha lyckats få trygga och självsäkra barn som tror på sig själva och vet att de är älskade av många i sin närhet.
Vilket ansvar vi har för våra små underverk, man borde oftare ta sig en tankeställare vilken gåva vi har till låns..
Ikväll kramade och pussade jag dem lite extra, mina små underverk.
Ta hand om er!

Kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Tack snälla du:)
    Dom är handskrivna så därför ser dom inte riktigt liksdana ut men så är de ju med hantverk eller hur..;)?
    Har gjort många många fler storlekar och olika texter på..ska bli spännande å se om dom som kommer på vår Julmarknad kommer gilla dom:9
    Trevlig kväll till dig också
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!