lördag 20 november 2010

Operation furu!

Oj,vad glad jag blev igår!
Maken kom hem igår och sa att våra dörrar i huset ska iväg på målning!
ÄÄÄÄNNNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som jag har propsat på detta!
Vid något tillfälle hörde jag inredarna Simon och Thomas kalla vårt svenska träslag "fucking furu", ett uttryck jag använt titt som tätt när jag visat alla underbara bloggar med vita inslag!
"Har du sett älskling, precissssss så vill jag ha det, visst är det fiiiiint!"
Och något har hänt, även hos min man utan intresse för det vita, ibland älskar man dem lite extra (hi,hi)!

Är också i färd med att leta nya matrumsmöbler, idag har vi ett mörkt ekmöblemang, men tycker så mycket om vita fräscha gustavianska grupper....
Fick faktiskt ett litet napp på en fin grupp igår, vi får se, detta kanske blir en utfattig lyckohelg!

Amaryllisarna jag köpte häromdagen har nu fått en vit pall att stå på (när den torkat).


Ha nu en riktigt underbar lördag!

Kram till er alla!

1 kommentar:

  1. Det kommer göra hur mycket som helst att få dörrarna vita!
    Här har vi målat våra för hand, dom flesta va vita men gulnade...

    Ha det bra!
    Mvh Liza

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!