tisdag 17 januari 2012

Tack för mig!



För lite mer än ett år sedan började jag skriva här på bloggen.
Då hade året kantats av sjukdomar och livet var i en uppförsbacke,
att börja blogga var ett underbart sätt att "komma utanför" dörrarna och möta en hel uppsjö av underbara människor - NI!
2011 blev inte heller något höjdarår,
men det blev bättre , bra och sedan sämre igen.
Fortfarande var det bloggen som gav väldigt mycket när orken inte ville hänga med.

2012 har vi bestämt ska bli ett alldeles underbart år utan antydan till sjukdomar o elände.
Snart åker vi på skidsemester tillsammans och njuter av dagarna!

Bloggen "Vårt lilla bo" stannar i dåtiden,
vill tacka er alla för att ni följt mig och lämnat söta kommentarer,
det har betytt SÅÅ mycket!
Känner jag mig själv rätt så blir det nog en ny blogg så småningom,
men inte just nu,
nu ska jag bara njuta av att vara med mina nära och kära utan värk och trötthet.

Var rädda om er!

Kram
Annica

(ps. Tro inte att ni slipper mig hos er! Kommer såklart forsätta följa er!)

15 kommentarer:

  1. Hej! jag kommer sakna dig, läser faktiskt det här med en tår! både i sorg för att du förvinner men också utav glädje. och önskar dig ett fint år, fyllt av positiv energi! det gamla får man lägga bakom sig,så gott det går! Var rädd om dig ♥ kanske vi se framöver igen i cyber rymden ;) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Nämen så tråkigt för oss! Men man skall göra som man känner, och så hoppas vi att du kommer tillbaka!
    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Ja tråkigt och trist men du finns ju kvar :) Hoppas vi syns ute i Blogglandia snart igen. Och du är mer än välkommen att kika in hos mig. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Gokväll vännen!!
    Kommer att sakna dej..men förstår dej samtidigt!!
    Hoppas att även 2012..blir mitt år...dom tre sista vill jag inte ha tillbaka!!!
    Ha det så bra..njut av ledighet..nära och kära!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Tråkigt för oss men jag önskar dig all lycka nu:) Var rädd om dig ♥

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Tråkigt men jag förstår ditt beslut.
    Hoppas dock att du snart är tillbaka i blogglandia =)

    Ha det så bra
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Tråkigt men önskar dig lycka till, hoppas att du snart är tillbaka.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Åh goa Annika! Så lessen jag blev av hela mitt ♥..Väntat o längtat efter dina fina inlägg! MEN har FULL förståelse för ditt beslut givetvis.Ta vara på nära o kära o bli ombrydd själv nu.Hoppas att du blir frisk o kry igen! Önskar dej tillbaka,tills dess så kanske du lämnar nån tass nån gång...Kramar o värme till dej du goa tjej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  9. Så synd... just som jag kommit igång.
    Hoppas du snart drabbas av blogglusta igen.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Jag blir så glad när jag läser om att du inte har värk längre! För det måste vara näst intill olidligt att leva med ständig värk och samtidigt uppsakatta livet?

    Jättetrist att inte få följa din blogg längre, men jag hoppas att du snart inspireras att göra en ny!

    Ta nu hand om dig och välj bara saker som får dig att må bra, så säger jag såklart - på återseénde, snart.....(håller tummarna hårt)

    Många kramar från Loo!

    SvaraRadera
  11. Ta hand om er och njut av livet!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  12. Usch så tråkigt att du slutar, men förstår dig!
    Ha det bra med familjen!
    Håller tummarna att du kommer tillbaks! =)

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  13. Ojoj, klart det är tråkigt när någon slutar, men jag förstår ju också, självklart!
    Ha det så superbra ni bara kan, kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Vad tråkigt att inte kunna gå in och läsa här mellan varven... men jag förstår dig och du är duktig som tagit steget till att avsluta för det skall verkligen inte kännas som ett måste att blogga. Det ska vara en rolig grej. Nu har du ju lite mer tid att umgås med dina nära och kära. Ha det så bra vännen. Kram Anna

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!