söndag 1 januari 2012

2012!!!





Nytt år med nya möjligheter!
Jag är redo!

Nyårsafton firade vi med underbara vänner!
Sååå mysigt!
Tack L o R!
Vilken härlig kväll!

Bilderna idag är på min julklapp från min fina F,
den bästa ever!
Jag har så länge velat ha en tallrikshylla, men inte hittat den där rätta.
F tog saken i egna händer och gjorde en till mig i julklapp!
Vilken överväldigande känsla att han tagit sig tid till att göra en till mig!
Till hans nackdel är ju att han visat vad han kan nu....hi,hi ;-)

Hoppas ni hade en fin nyårsafton och att 2012 blir ett fantastiskt år!

Kram
Annica

9 kommentarer:

  1. Gott Nytt år till dej !
    Vilken snygg hylla din man gjort.. han är ju så händig !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Vilken fin hylla han har gjort speciellt til dig.
    Önskar dig en god fortsättning på nya året.
    Kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. God fortsättning vännen!!
    Vilken fantastisk hylla!! Du ser..vissa kan om dom bara vill..hihi...
    Ja..nu hoppas vi på ett fantastiskt 2012!!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. ....och jag kunde hitta till din blogg. Det var ju kul. Superfin hylla han gjort gubben din. Gott Nytt År till dig och gubben.

    SvaraRadera
  5. Hej vilken dunderfin julklapp! Så snällt att ha knåpat ihop den själv till dig.

    Önskar dig en toppenstart på de nya året
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Men oj vilken fin!!!
    Va duktig han är och snäll!

    Önskar er desamma!!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  7. God fortsättning!
    Vilken fantastisk julklapp och egendesignad av mannen din!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  8. God Fortsättning på det nya året!
    Stor Kram Annelie ♥


    PS Hyllan är verkligen jättefin ......

    SvaraRadera
  9. Duktig han är, din F.
    Gott nytt 2012 önskar jag dig och familjen!

    Stor kram ♥

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!