tisdag 13 september 2011

En blåsig dag


Jisses, vad det har blåst idag!
Här gäller det att hålla i hatten!
Hur har det varit hos er?

I helgen väntade en jättefin överraskning till mig från Gunilla som har bloggen


 Tack snälla Gunilla!
Det värmde mitt hjärta!

Med awarden följde också 5 frågor:

Varför började du att blogga?
Jag hittade och hittar så mycket inspiration och glädje hos andra bloggar.
Ett nykommet fotointresse gjorde att jag började ta mycket kort.
Kanske hade även jag något att dela med mig av var känslan.

Vilka bloggar följer du?
Många!
Alla de som ligger på min blogglista, men också en del andra som ligger i datorns favoritlista.

Vilken är din favoritfärg?
Vitt och svart.

Vilken är din favoritfilm?
Ha,ha, jag har två tonårsfilmer som jag kan utan och innan.
Sound of music
och
Cocktail

Vilket land/länder drömmer du om att åka till?
Jag är en riktig hemmaråtta och har egentligen inga drömmar om fjärran länder.
Däremot skulle jag gärna vilja åka till USA med mina barn och visa dem runt.
Har tillbringat ganska många somrar i New York när jag var yngre och känner att det är en del av min uppväxt som jag vill dela med dem.


Nu är det dags för mig att dela med mig av den här awarden!
Den går till tre bloggar med underbara foton!

Tack för att ni inspirerar, både i text och bild tjejer!



3 kommentarer:

  1. Grattis till din award, den har du gjort dig förkänt av. Kul att läsa lite om dig.
    Ja nog stormar det allt ordentligt idag. Här skall snart flickorna och rida, unddrar hur det går i stormen ;).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Tack snälla rara söta du, vad glad jag blir:)

    Grattis till din Award förresten!

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. garttis till awarden ..kul att läsa om dig ..ha en bra dag ! kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!