söndag 4 september 2011

Blomlös men nyputsad!


Mitt helgprojekt blev bara halvfärdigt.
Därför bjuder jag bara på en liten, liten titt på det!
Skulle ju köpt växter och blommor till den idag, men den annars så välsorterade försäljaren hade för dagen inte det jag tänkt mig.
Istället för plantering blev det en välbehövlig fönsterputsning, både på altanen och i vardagsrummet.

Ikväll ska jag förbereda lite inför vårt födelsedagsfirande av stora killen imorgon!

Hoppas ni haft en jätteskön helg!

Kram
Annica

3 kommentarer:

  1. Så fin den ser ut att vara ;)
    Jag har haft en bra helg, också lite fönsterputsning!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej! så roligt med kalas :) hoppas han får en fin dag! ja vädret i helgen har varit så underbart! njutit fast jag varit på jobbet mest.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Trevligt med kalas. Hoppas att han får en bra dag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!