torsdag 13 oktober 2011

Snurrigt!


Har idag varit i "storstan" och uträttat en del "måsten".
Något som inte var ett måste är halsbandet jag sprang på för en ynka 50-lapp,
men det fick hänga med hem ändå! ;)

På vägen hem skulle jag tanka,
men min kod till bensinkortet är som bortblåst och efter 3 misslyckade försök är det ju liksom kört.......
Nu är ett nytt kort och en ny kod beställd........

Hunden har jag kallat för både det ena och det andra efter att ha känt odören i hallen imorse...
Hittade INGENTING som jag kunde härleda lukten till......
......förrän nyss..........
Jag köpte en påse pumpor för två veckor sedan.....
den stod mellan en vägg o en byrå....
Nu är den utslängd och hunden kallas inget mer än "stackarn" efter alla beskyllningar!

Ha en go torsdagskväll!

Kram
Annica

1 kommentar:

  1. Hej! Känner igen det där med koder..
    Vilken TUR..att hunden inte kan prata...hahaha...
    Antar att han skällt..hihi..tillbaka!!
    Ha en fortsatt mysig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!