onsdag 23 februari 2011

Hjälp!!!

Go kväll alla goa glada!

Nej, inga bilder nu heller, men en vädjan om hjälp!!
Jag är så in i h..v..e dålig på det här med datorer!!!
När jag försökte lägga in bilder i morse stod det att mitt utrymme var slut
(utrymme? visste inte att jag hade något sådant!)

Min undran är nu om någon där ute i cyberspace känner till detta fenomen och om man verkligen behöver köpa mer,
finns det måntro en snikvariant?

All hjälp är SÅÅ välkommen!

Dagen har jag tillbringat i storstan.
Har gjort ett arbets-EKG, där hittade de inga fel, tur det!
Nu står det provtagning på tur om ett par veckor och om en månad har jag en läkartid inbokad.
Hoppas, hoppas att de har några svar på mina bekymmer då.

Ha nu en skön kväll!

Kram
Annica

9 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Har i veckan haft exakt samma bekymmer som dig. Hade aldrig hört talas om detta innan men fick rådet att lägga till en ny skribent som i själva verket är du. På det viset får du lika mycke utrymme till. Man kan ha upp till 100 skribenter så då blir det mycke plats för bilder.
    Blev lite krångligare att skriva ett inlägg tyckte jag men ska ge det lite tid.
    Hoppas det löser sig för dig.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Jodå visst har jag rabatt i färgaffären, o så har jag Colorama-kort oxå,det ger både rabatt direkt o bonuscheckar senare! ;)

    Hoppas det löser sig med bloggandet o att du får svar av doktorn, vet hur det är att inte veta o bli trodd.....

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Jag är minst lika dålig som du på datorer. Läste kommentaren överst och den verkade ju vara värd att testa. Hoppas det löser sig...och att det löser sig hos doktorn också! Mvh Anna

    SvaraRadera
  4. Tyvärr är jag inte till någon hjälp, är ur dålig på datorer.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Hej vännen hoppas det ordnar sig med datorn och även med din hälsa! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej ! Jag köpte mera utrymme för under 5 €. Du behöver bara ett visa kort och så är det kirrat... Jag har så stora foton så det tog så mycket utrymme,
    tog 2 mån så måste jag köpa mer... Men nu fick jag 20 gånger mera fotoutrymme...
    Berätta sen hur du gjorde.. Hoppas det ordnar sej.
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig..:( är såå dålig på datorer.
    Hoppas du hittar en lösning på ditt problem:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej! En hel vetenskap det här med datorer!!krya på sig ♥ kramiz Jessica

    SvaraRadera
  9. Hihihi!

    Jag hade en liiiiiten aning men kunde ju inte gärna fråga om det va du...... =)

    KRAM

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en liten rad!
Jag blir verkligen jätteglad!